bara jobb

Torsdag..
Jobbade 07:15 - 14:45. Inte kul att gå upp vid halv sex men det går. Tyvärr känner jag mig mer risig i förkylningen än hur jag mådde igår. Hoppas dagens nysande och snorande är kulmen.. så att jag nu kan se fram mot tecken av tillfrisknande. Ska jobba imorn förmodligen oavsett hur jag mår då. Detta för att jag jobbar på samma avdelning och i stort samma tider som en skitkul tjej som även hon jobbar extra. Vi har skoj ihop och ska hitta på något efter jobbet en dag.. då jag är pigg och allert i skann ska jag kanske tillägga.  :  )

Onsdag..
Bara jobb.. jobb.. jobb för hela slanten. På väg hem i spårvagnen fick jag en sån där jäkla irriterande rethosta. Det kittlades och ville bara inte sluta. Tjejen bredvid mig flyttade på sig.. trodde väl jag hade pest eller något. För att inte oroa resten av resenärerna gick jag av bara efter någon hållplats. Sån jäkla mes som tänker på alla andra och inte på mig själv som bara ville fort hem.

Jag gick utmed vägen för att hoppa på nästa spårvagn vid station som låg ett snäpp närmre hem. Den friska luften gjorde gott ett tag men snart var jag igång igen. Jadu.. sen så missade jag nästa spåris då den kom alldeles för tidigt.. så det var bara för mig att vänta vid kuren ca 15 minuter. Hur kul som helst när jag bara ville hem och få tycka synd om mig själv. Host.. snurvel.. fräs. Sån jäkla slöseri med tid och energi. Blääää!

På återhörande // Christine

Kommentarer
Postat av: Staffan

...och inte ett ord om middagen du fick serverad när du kom hem! ;-(

2008-12-04 @ 18:41:37
Postat av: Christine

F´låt vännen. Ja Halloumimiddan var hästlängder ifrån en upptinad Billypizza. Tack going.. Puss.

2008-12-04 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0