Hepp

Tisdag..
Sov helt ok inatt för omväxlings skull. Jobbar 13-19 idag så det blir en relativt kort arbetsdag. S och jag såg nionde avsnittet av True Blood igår. Eller S såg det klart och jag somnade i hans knä efter 15 minuter. Min uppfattning om serien är numera att det har börjat visas väldigt mycket tuttar i de senaste avsnitten.

Vill jag se nakna kvinnobröst köper jag mig ett Tuttmagasin där fruntimren bröstar upp sig i olika vinklar på samtliga sidor i tidningen. Helt ok .. då får jag ju vad jag vill ha i sånt fall. Men att långa scener går ut på att man ska stirra in i någons bröstvårta.. det ger mig faktiskt ingenting. Jag har kanske med åren gått och blivit gammalmodigt pryd men tror att det finns fler än jag som kan hålla med om detta. Även om den manliga publiken nog gärna ser mer av dessa ungdomliga liljekullar de bjuds på.

Ska snart göra mig i ordning inför de köpsugna kunderna jag ska ta hand om idag. Som motgift mot dagens sexfixerade TV-serier lägger jag därför ut en bild tagen under dopet för mina syskonbarn. Ståendes i Vaxholmskyrka med en psalmbok i handen känner jag mig helt rätt med att det är mina åsikter som är de vettiga i frågan om det passar sig att visa tuttarna eller ej.  :  )


Tralala la la la laaaa laaaa.. Tralala la la la la la...

Ha en fin dag nu och på återhörande // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0