Imorn smäller det

Tisdag..

Idag har vi mest hållit oss hemmakring. Efter frukost gick vi ut med Flurr runt kullen. E plåtade med kameran för allt vad hon var värd. Ska bli skoj att se hur korten blev. Senare körde jag och S till Sävedalen för att handla mat till ikväll och även imorgon.

Hem och åt mellanmål.. tittade på Indiana Jones med alla barnen samt Ts vän I. Efter det hjälptes alla åt att få fram alla ingredienser till Tacos. När klockan närmade sig nio körde S och T hem vännen I. Nu är vi framme då jag skriver min blogg för dagen.

Funderingar på att se ytterligare en film innan sängen bestäms nu för fullt i soffan. Jag fick också tipset ikväll av min vän S på en film vi sett hemma hos henne.. Open Season.. 3D-animerad galet rolig film. Rekommenderas med ett brett leende.

Nu ska jag koncentrera mig på filmen som nu börjat visas, Burn after reading. Många stora filmisar är med i denna.

Sov gott sen och på återhörande // Christine

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0