Näsbränna

Lördag..

Jobbade 10-20 och det blev en rätt rolig dag med trevliga kollegor på den avdelning jag var på. Tog efter det spårvagnen hem.. åt Tacos.. gott som vanligt och nu sitter jag här proppmätt framför datorn.

Fick precis en näsbränna som heter duga. Ska nog gå och lägga mig för musten gick ur mig totalt. Hoppas ni haft en fin helg så här långt. Kram på er.

* * *

Efter en rask långpromenad med Flurr blev situationen klarare.. mer tydlig i hur saker och ting ligger till idag och hur det kommer att se ut även i fortsättningen. Det ultimatum jag fick vet jag inte om jag kommer kunna åstadkomma. Varför..? Det beror helt enkelt på att jag inte vet om jag är kapabel till den lösning som önskas.

Jag tog tillfället i akt att svära av mig där jag gick ensam i mörkret på gångvägarna häromkring. Tyst och inuti mitt huvud ropade jag ut allt det arga som bubblade upp inom mig.. kände mig orättvist behandlad och kantstött. Borde nog tvätta min mun med tvål efter allt jag tänkte då.

På återhörande // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0