Näst sista dan på Åhlens

Måndag..

Jobbade 12-22 ikväll. Köpte hem julpynt med 70% rabatt totalt då det både var halva priset på alla julvaror samt min personalrabatt på 20%.. så det känns som ett riktigt fynd.

Hem sent efter en kul men lång och intensiv dag uppassande på köpglada kunder. Flurr har ramlat under dagen och slagit upp nosen. Den är sårig och svullen. Han föll på något sätt rakt ner i marken från en avsats. Jag är nu orolig för att han kan ha fått hjärnskakning eller brutit näsryggen. Hjärtat brast en aning och jag kan bara inbilla mig hur många tårar det kommer att fällas när jag inte får ha honom kvar hos mig längre.

Dagen han tackar för sig och återser sin gamla vän Akela ( Dobermann-storasyster ) kommer jag ha väldigt svårt att hålla samman. Fy faen.. jag vill INTE uppleva den dagen. Kan han inte få leva lika många dagar som jag har kvar???

Ska torka tårarna nu och ta något att äta. Hoppas ni haft en fin helg och hinner med det julstök ni planerat att göra.

Kram och på återhörande // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0