Göteborg - Stockholm

Idag, onsdag, satte jag mig i bilen vid kvart i nio på morgonen.. väglaget var sisådär till en början men när jag kommit ut på de stora vägarna gick det som en dans. Den varade i ganska precis fyra timmar tills jag nådde storstadens gräns. Jo jag vet.. det gick nog lite för fort i nedförsbackarna. Men tanken var att spara på bromsskivorna och ingenting annat.

Träffade min vän K som jag arbetat tillsammans med på den optikerbutik jag jobbade i innan jag flyttade ner till Götet. Ghandi.. Söders absolut bästa indier.. och guuuu va gott.

Efter att jag kört K till Södra station satte jag kurs mot min biopappa G och hans livskamrat K. De bjöd på fika och mysigt familjeprat. Jag ska återvända till dom på lördag och visa upp mitt hjärtefynd.. som jag hoppas blir godkänd av farsgubben. :  )

När jag fikat klart fortsatte jag färden hem till min goa vän K och hennes man M som bjöd på middag, pizza. Sedan prat om allt möjligt och så fick jag ta del av senaste nytt.. de väntar barn och är nu i vecka 14.. så jäkla kul! STORT STORT GRATTIS! Jag håller alla tummar och tår för att detta ska gå bra hela vägen fram.

När de skulle gå till sängs packade jag in Flurr i bilen och körde hem till min styvpappa med sambo C där jag ska få sova under min vistelse i stan. Tackar och niger för det.


Stockholm.


Stockholm.

Nu  är det dags för sängen så jag önskar er en god natt och på återhörande.
/ Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0