Jobbschemat har anlänt

Idag vaknade jag tidigt som tusan då S skulle iväg till Oslo över dagen tillsammans med några kollegor. Flurr och jag låg kvar i sängen för varför ska man kliva upp 5:50 om man inte behöver.

Jag pillar med min ansökan till Mölnlycke Akademien som skall vara hos dom senast 15/11.. jag kladdar.. S rättar med den mognar och erfarenhet han har.  :  )

Jag har sprungit till brevlådan flera gånger om dagen i säkert tre veckor för att se om ett kuvert från Åhléns kommit. Idag låg det då där.. vitt med vattenstämplat datum och mitt namn skrivet på det. Jippiiiii!!!!  Nu hade äntligen schemat för de veckor jag ska jobba hos dom kommit. Jag hade ingen aning om hur många dagar det skulle bli.. eller vilka tider heller.

Det ser iaf ok ut och innehåller tre kvällar till kl 22:05.. fredag.. söndag.. måndag innan julafton. Hur fanken ska jag hålla mig vaken så sent. Jag som somnar i soffan vid halv åtta nu när höstmörkret lagt sig utanför. Jag får lagra upp Red-Bull så det räcker i alla veckorna. För nu jäklars ska det jobbas av.. jag ska göra dom häpna över hur mycket en halvgammal tant orkar med.

Jag postade sedan en bekräftelse tillbaka till dom om att jag mottagit brevet och godkänner tiderna jag fått. Jag smet också in i Pressbyrån och köpte mig min första Lussekatt för i år. Ska bli intressant att se hur deras Losercat smakar (jag och V kom på det namnet härom dagen). Så nu ska jag göra mig en kopp kaffe och värma upp katten i micron. Hoppas ni haft en bra torsdag så här långt.

Kram och på återhörande / Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0