Regnsmatter på fönstren

Idag regnar det.. är grått och mörkt.. men det känns inte så illa ändå. Faktiskt så känner jag mig rätt uppåt och glad i skrivandets stund. Jag har så sakteligen börjat vänja mig vid all väta här nere och då jag är fostrad med orden" det finns inget dåligt väder.. bara dåliga kläder" funderar jag nu på att köpa regnponchos till samtliga i hushållet.

Schemat för dagen är nedklottrat med saker jag måste hinna med innan jag kör upp mot Stockholm imorgon bitti.


Som sagt.. imorgon bär det av hemåt.. även om jag känner att Göteborg mer och mer börjar kännas som mitt främsta Hem. Men det är väl också så att oavsett antal åldersringar runt våra magar anser vi nog att där man är född och uppvuxen.. den platsen känns nog alltid mest som hemma. Men jag kan ha fel förstås..


Regn.. regn.. och åter regn.


Visst ser väl dagens himmel inbjudande ut. :  )


På återhörande / Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0