Måndag med sol och himmel blå

Tog med kameran idag när jag skulle gå ut på min och Flurrs morgonpromenad.
Klarblå himmel.. solen värmde gott och ljuset väckte skallen till liv.
Nedan bjuds ett axplock från de bilder jag tog.


Laborerar med ljus och skugga i bokskogen.


Flurr går före och spanar efter vildvittror och indianer.


This boots are made for walking.


Ur den här vinkeln ser Flurr nästan ut som en ihopkurad kanin.


Undra om det finns solglasögon för hundar?
Märkesbågar förstås. Helst Prada.. men Gucci går också bra.  ; )


Bra ljus som gjort för att experimentera.. vilket jag gillar att göra.  : )

* * *

Bonuskort taget på eftermiddagen.


Flurr är redo att gå på maskerad.. som katt.  : )

På återhörande  / Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0