Vårraketer i kroppen

Torsdag..

Idag var det skola och därefter körde jag hem och satte mig i solen där jag nästan slumrade till för en stund. Rätt som det var stod minstingen T intill mig. Vi packade in Flurr och kameran i bilen och körde mot Råda Säteri.. som jag kör förbi på väg till skolan.. och där jag sett stora hav av vitsippor sträcka sig upp mot skyn.

Vi gick in på stallgården där solen värmde gott och tog några fotografier då väggens knallröda färg värmde ens hjärta efter denna långa mörka kalla vinter.

Efter vi tagit oss till vitsippshaven åkte vi mot stallet då T skulle rida. Vi stannade till vid en glasskiosk och köpte oss varsin smarrig glarre. Sedan for vi vidare mot hästarna och idag var det hoppning som stod på programmet.

Ikväll blir det varma mackor och sedan sängen för mig. Jag har varit så vansinnigt trött hela dagen och känner mig totalt döö just nu i skrivandets stund. Hoppas ni tycker om bilderna jag bjussar på idag.  : )


































Hoppas ni haft en fin vecka så här långt. Kram på er så länge.

// Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0