Sista dan innan flytt

Fredag..

Idag jobbade jag min sista dag på Åhlens.. och det blev en rätt snurrad dag. Jag började dagen med cement i skorna och ville bara gräva ner mig i ett hål ute i skogen. Skotta över lite löv och mossa och sedan bara glömmas bort där jag låg och tryckte. Men väl på plats på jobbet och med alla glada käcka kollegor som har varit trevliga sällskap vid köpdiskarna fick mig att bli lite mer uppåt.

Vid lunch såg jag ett sms från mig styvfar som imorgon med sin käresta ska hit ner och hjälpa mig hem med de saker jag släpade med mig ner. De dyker upp här redan vid 10-11.. What..? Jag som trodde de skulle åka nedåt vid niotiden och vara här vid två tretiden.. vilken blåsning.


Sliimy.. lyssna på YouTube

Jag är ju inte helt klar då jag skjutit på att packa och plocka ner sakerna i sina lådor och väskor. Det blir så deffenitivt då och sen har jag ju inte kännt mig vidare vaken under de senaste 7-8 veckorna. Och finns det ingen ork.. hur ska man då orka ta tag i såna saker.

Nu väntar jag på att bilderna ska landa på mitt USB-minne jag köpt på Claes Olsson. Minutvisaren står just nu på 21 minutes and 35 seconds remaining.. så det tar sin tid m.a.o.


Sliimy.. lyssna på YouTube

Då jag inte orkar packa noga längre så kommer jag bara skyffla ner det i varsin packanordning.. så får jag sortera och fixa sen när jag är hemma i min efterlängtade lägenhet igen. Jag är oerhört tacksam för att få låna en säng hos min styvfar under de tre veckor jag har kvar tills jag får tillbaka min gamla lägenhet. Släktingen till S som nu bor i den hoppas jag fick den lägenhet han kikade på i veckan. Ligger faktiskt rätt nära där jag själv bor. Håller tummarna för honom.. för det är ju lika stressande för honom detta .. att stå utan boende kan ju få den starkaste att börja gråta.

Nu ska jag sätta fart här så jag blir klar innan ögonlocken börjar kännas tunga.. typ vid 20:30.. ha ha.

Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på.  // Kram Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0