Friiidag

Fredag..

Så skööööönt.. idag är jag ledig.. solen skiner.. temperaturen utomhus är sådär lagom behagligt varm och go. Inte för svettigt.. inte för svalt.. perfekt.  :  )

Jag hade min fundering på om jag skulle ta med mig kameran ner på stan och fota folk och annat.. beroende på vad mitt öga fastnar för. Men å andra sidan är jag fasligt seg och lat idag och skulle lika gärna kunna stanna kvar på tomten och plocka rödavinbär innan de gått över tiden helt och hållet och därmed riskerar att smaka jäst eller nå´t annat otäckt.



I helgen jobbar jag både lördag och söndag.. på väskavdelningen så jag hoppas det går bra.. att det kommer trevliga kunder och att de jag jobbar med gör vad de ska och inte utnyttjar situationen att extra personal är på plats så de kan passa på att gå iväg och prata med kompisar.. ta kaffe/ciggraster i tid och otid.. Me not like.

Annars hoppas jag helgen blir trevlig med det jag/vi hittar på.. och jag önskar er detsamma.. att ni får en fin helg menar jag.  :  )

Massor av kramar och klapp på er kind.  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0