Helgen vecka numero 33

Lördag & Söndag..

Jobb.. jobb.. jobb..
Sova trött.. sova trött.. sova trött..

Solsken och fin sensommar..
Flurr är nyfrisserad..

Väggbygget stöter på merjobb..
Barnen har avslutat Pingisläger och seglarskola..

Snälla kunder.. tjötiga kunder..
Hittar alltid mer att köpa på Åhlens.. men håller hårt i slantarna nu..

Gott vin i den runda boxtunnan..
S gör sin supergoda omelett till middag..

Musik och film kryddar livet..
Åka spårvagn ät riktigt majsigt på morgon och kväll..

Glada sommarblekta Göteborgare vart man än ser..
Fejk eller äkta.. fejk säger jag och frissören i stan..

Bilar små och tilldragande det finns..
Bara plånboken får stadig tillökning slår jag till..

Fredagens GP hade många hundvalpar till salu..
Inte rätt tid och inte rätt ras för mig just nu..

Locken ovan ögonen känns tunga och natten har lagt sig utanför husets fönster..
Dags för Flurr att få röra på tassarna innan vi går ner och kramar kudden..

Därför go vänner.. sov sött och vakna piggt..
Jag jobbar med skor allena men det går nog även imorn..

Kram och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0