Solen fräste som fiskpinnar i pannan

Torsdag..

Hade en skön ledig dag från jobbet idag. Solen den sken.. värmen den böljade.. Flurr han sov på golvet.. och jag flängde runt och gjorde fint här hemma. 

Frisserade häcken på framsidan.. försökte mig på att klippa gräset på baksidan.. men då det har blivit för långt och klipparen är en gammal handjagare av modell tvärnit-bara-sådär.. blev det endast en kvadratmeter som blev kort.. resten får S ta hand om när han kommit tillbaka från Italien.



 
Vill.. vila i                                                   Vill.. dela hem med


    
Vill.. gå en fotokurs                                    Vill.. resa runt och runt igen               


Efter en Mozarellapizza av märket ICA... ska jag nu vila paketet på soffan framför en film eller dylikt. Huset glänser och vinet är hemköpt.. så därför kan jag gott slappa bort återstoden av denna dag.  :  )

Hoppas ni haft en trevlig torsdag.. och får en fin helg när den väl börjar imorn.

Kram och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0