Ormar i gräset

Torsdag och Fredag..

Lömska ormar lurar i gräset.. som jag också känt på mig ett tag nu.

Att vuxna människor inte kan ta kritik.. inte vill lyssna på vad andra har att säga.. inte kunna erkänna att det inte alltid har rätt.. är under all jävla standardnorm här i samhället.

Jag säger vad jag tycker.. står också för varendaste ord som sagts.. inget felaktigt har yttrats utan jag nämner bara hur läget är och som saken verkligen ser ut.

Konflikter utan slut leder förr eller senare till ett förfall i båda hälsa och känsla för engagemang. Nu är det som det är och jag är väldigt tacksam för att det blev som det blev.. så slapp jag ta beslutet åt andra.

Min styvfar berättade en gång för några år sedan.. att jag har sen jag var liten blivit upprörd över alla slags orättvisor. Detta stämmer utan att neka till det och några andra saker som gör mig svart i ögonen är Falskhet.. Feghet och att Skylla sina egna fel och brister på andra.

Just där befinner jag mig nu.. med svarta ögon har jag nu fått se sanningen och jag kan bara skratta åt hela alltet.

Hoppas ni får en fin helg med det ni alla hittar på.

// Kram på er.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0