På bättringsvägen

Lördag..

Idag känner jag mig mycket bättre.. om jag jämför med igår. Jag saknar den där energin man hade som ung.. eller yngre. Man orkade ju med vad som helst då.. vara uppe sent.. vakna tidigt.. man orkade flänga runt hur mycket som helst och när man som idag skulle lägga sig ner och bara Dö.. så flängde man på lite till istället.

Halsen är fortfarande slemmoBert.. jag blir anfådd när jag anstränger mig.. men värken som var helt makalös elak igår är som bortblåst. Jag kände iofs en gnutta hetta och lite pannknack imorse och tog därför en Magnecyl till frukost. Så nu sitter jag här varm och go i kroppen och börjar så smått förstå vad som väntar mig i Klimakteriet. :  )

S ska idag ta tag i hallen och den renovering som skall göras där. Egentligen inga större ingrepp men det ska bli nymålade och fina väggar och därefter ska det sättas upp nya krokar och förvaring samt ett Fotogalleri på väggarna vid trappen. Jag tror det kommer bli toppenfint.

Nu ska jag ta tag i och rättskriva mina anteckningar från skolan och de skisser vi gjorde över Grupparbetet så "skolkarna" kan sättas in i idéen snabbt som tusan. Här är det vår i luften idag och det var faktiskt riktigt skönt ute. Ska nog gå ut snart igen.. pausa i skolarbetet.  :  )

Hoppas ni får en skön dag. Kram.  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0