Skola imorn.. jippi japp

Söndag..

Idag har det varit mycket snurvel.. host.. fräs.. och allmänt segbollsstatus på mig. Ändå orkade jag mig bort till Blomsterlandet i ett hopplöst försök om att få se lite vårblommor på rad där.. men nope.. det byggdes om där så det var mest krukor och dammråttor i hyllorna.

Sen en snabbis till IKEA där vi slog till på en förvaringsbänk till hallen då husets lilla hallprojekt just startat. Möbeln blev godkänd av mig så den är mao snygg att se på och praktiskt att ha i sitt hem. :  )

Hem och slutförde renskrivningen av de anteckningar jag tidigare gjort på vårt Grupparbete. Känns skönt nu när första delen är genomförd.. de återstående två känns mer spännande att genomföra än tunga och trista.

Nu ska jag läsa på inför morgondagens lektioner så jag vet vad fröken pratar om. Funderar på att ta med ett rött Äpple och placera på katedern.. för att samla pluspoäng menar jag.  :  )

Hej och hå.. hoppas ni haft en fin helg.  // Kram Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0