Söndag kväll

Söndag kväll..

Rastlös och hade inget att göra då filmen S och jag tänkt se på 4:an ikväll.. den hade ju jag redan sett. Så istället passade jag på att fixa lite med gamla bilder. Sällan jag lägger ut bilder med mig själv som motiv då det inte är någon favorit. Att stå bakom kameran är betydligt roligare. Här har ni iaf några bilder på och av mig själv.  :  )



Turistar i stan. Svart-vitt och olja.


En snöig dag i november på besök hos K och C. Svart-vitt.


Lättat upp bilden.. för mycket enligt experterna.. men jag gör ju som jag vill.


SysterYster och hennes häst Wilma. Svart-vitt och lek med kontraster.


Mina söta gudpojkar V och T.. eller är det T och V. Svart-vitt och kontraster.


Old photo style.. taget på en av cachingturerna i höstas.


En övergiven holk. Svart-vitt och olja.


Stinas gamle följeslagare och hjärtevän F. Svart-vitt och kontraster.



Sov gott och på återhörande.  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0