Midsommarafton i Göteborg

Fredag..

Idag var det då dags att testa de Polska jordgubbarna. Helt ok.. men jag måste ändå säga att de svenska går ej att jämföras med vare sig de kommer från Italien.. Belgien eller Polen.

Regnet har kommit och gått på förmiddan för att sedan mest hänga oroväckande i moln ovan oss på eftermiddan. Packning inför ridlägret vi ska till imorn har tagit upp det mesta av tiden.

Sillmiddag utan nubbe och sedan Boule på kvällen. S bror G med fru I kom förbi och blev bjudna på starka drycker innan de vaggade sakta och säkert hemåt i solnedgången.



Nu ser vi på Miami Ink och inte långt bort hägrar kudden. Jag är fortfarande snuvig och harklig och tog faktiskt en tupplur på eftermiddan för att försöka sova bort förkylningen jag drog på mig uppe i Stockholm.

Imorn ska vi lämna Flurr hos farmor E.. hoppas de kommer trivas ihop och att allt går bra. Efter det sticker vi mot Mullsjö och Tunarps Säteri vid klockan 13. Jag är skitnervös inför att åka dit.. av olika anledningar.. och pendlar varje minut mellan att Åka dit - eller att inte Åka dit.

Jag pressar mig själv till max och vet inte alls hur jag kommer reagera när jag väl är på plats. Det går väl någon landsbuss där borta.. om jag skulle vilja lägga benen på ryggen och fly ifrån spektaklet.

Hoppas ni haft en fin afton och får en trevlig fortsättning på helgen.
Massor och många kramar till er alla.  // Christine




Kommentarer
Postat av: Elvira

2009-06-19 @ 23:15:58
Postat av: Elvira

Det är klart att du följer med till Tunarp, och stannar för den delen också! Du står ju med på min packlista!;)<3<3

2009-06-19 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0