Träffade tre godingar idag

Fredag..

Idag träffade jag E och K från Söder Optik där jag sist jobbade. Det blev en himla trevlig dag med mycket skratt och "tjejsnack" om ditten och datten.

Styvpappsens gamla dator som finns uppe på kamaren dör plötsligt.. därför vet jag inte hur det blir med bloggande innan jag kommit hem till Götet igen.

På kvällen åkte jag hem till min gamla vän S och hennes karl samt deras Fralla Ada. Hon är så söt.. ja både S och hunden och kanske t.o.m killen hennes är söta allihop.. men nu menade jag mest hunden. Hon har blivit snyggt chokladbrun mot hennes tidigare unghunds svarta blanka päls. Mycket fint exemplar.  :  )

Vi såg Twilight Zone på deras gigantiska filmduk. Rätt ok vampyrfilm som filmteamet nu jobbar på att få ihop en fortsättning på. Jag väntar med spänning. Sen hem på sena kvällen för att sova och sen upp och hoppa nästa dag och åka iväg till Trosa marknad på lördan.

Hoppas ni haft en trevlig vecka och får en fin helg. // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0