Händelserik tisdag

Tisdag..

Denna dag har minst sagt varit händelserik men jag ids ej berätta om det här och nu. Spar därför era öron och ögon för trevligare historier som kommer framöver.  :  )

Jag ska som sagt åka upp till Stockholm nu på lördagmorgon och stannar till tisdag. Alternativt onsdag om tiden blir knapp för att hinna umgås med nära och kära.

Med mig på uppvägen följer minsta tösen T och mellankillen V. De skulle annars tagit tåget upp på söndan till deras morföräldrar och kusiner (som bor i Sthlm) över Påsken. De gör mig nu sällskap upp i bilen och tar sedan själva tåget ner helgen därpå.

Jag kom idag på att sonen V är lite lik den Monchihi jag lekte med när jag var i 10 årsåldern eller så. Den var ju så söt med sina fräknar och asiatiska frisyr. Varför försvann de från leksaksaffärerna egentligen?



V?


Monchihi?


Nu är det dags att nanna så jag orkar med skolan imorn samt plugg och ridning på kvällen. Hoppas ni haft en fin dag.

Kramar från mig  // Chrisitine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0