Happy and worried Andrews

Torsdag..

 

Alla människor.. gammal som ung.. består nog av olika personer fast i en och samma kropp. Sen hur delarna ter sig uttrycksfullt varierar förstås liksom antalet moln på vår himmel från dag till dag. I alla fall jag känner mig allt för ofta som två helt olika personer. Den enes sätt är den andres motsats. Liksom svart och vitt.. upp och ned.. rund eller kantig.

 

Låt oss kalla mina personer för Chris och Stina. Jag ska här nedan presentera dom för er. Ni kommer nog känna igen dom.. ibland har ni fått träffa dom en åt gången.. medan andra gånger har ni nog fått se båda på en och samma dag. Nåja.. nu ska jag inte babbla iväg då ögonen börjar kännas tunga efter en halvkass natt och mycket i skolan.. så här kommer nu de tu..

 

Stina..

Snäll

Omtänksam

Kärleksfull

Glad

Spontan

Pratsam

Bjuder på sig själv

"Det finns inga bekymmer"

Allt är möjligt

Impulsiv

Blåögd

Modig

Ödmjuk

Social

 

A happy Andrews

 

 

Chris..

Bestämd

Envis

Biter ifrån när någon säger/gör något korkat

Överskott på tankar i huvudet

Analyserar och funderar

Tystlåten

Inbunden

"Det lurar möjliga bekymmer bakom varje hörn"

Orolig

Känslig

Försiktig

Ensamvarg

Talar först och tänker sen

Svårt att förlåta/glömma andras snedsteg och ord

 

A worried Andrews

 

 

En kortare beskrivning blev det idag. Finns intresse kan jag utveckla min analys över mina två Jag.  :  )

 

 

Kram och på återhörande  // Christine

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0