I mitt galleri finns inga galler i

Torsdag fortsättning..

Då jag ska hålla igen med inköp för att kunna leva så billigt jag bara kan.. så gick jag runt och kikade på vad för saker jag har här hemma. Och jag hittade några saker som efter att ha ställt dom i kamerans fokus.. upptäckte att de faktiskt är jättefina.

Varför köpa nya ting när de man har.. somliga bortglömda.. är tokfina. Mitt tips till er som allt för ofta köper på er saker ni förmodligen inte behöver.. ta en sväng om i ert hem så lär ni se massor av sköna saker ni inte visste fanns.  :  )

























Hej och hå.  // Christine



Kommentarer
Postat av: Katia

Vart har du köpt kärlekscheckarna?;)

2009-03-13 @ 19:34:38
Postat av: Katia

Vart har du köpt kärlekscheckarna?;)

2009-03-13 @ 19:35:11
Postat av: Anonym

Hej Mumin.

Dessa har jag köpt här nere i Göteborg.. i en liten söt butik där olika designers/konstnärer, från Gbg med omnejd, säljer sina prylar. Jag kan se om affären har kvar några så kan jag ta med mig nästa gång jag åker upp. Om du vill förstås. : )

2009-03-13 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0