Kan inte glömma Mary

Måndag..

Hejsan och hallå. Idag är det Företags Ekonomi för hela slanten. Eller iaf halva. Jag läser och antecknar.. antecknar och sedan läser vad jag skrivit. Jag tror det kommer gå bra på tentan på torsdag. Känslan i kroppen säger så iaf och den kommer jag hålla fast vid istället för att fnatta iväg och tro att det går åt pipsvängen.

S kom hem vid lunchtid och lämpade av datorn.. den efterlängtade datorn i arbetsrummet. Så fort apparaten är i bruk igen ( hårddisken cracha  ) så ska jag lägga ut de bilder jag tagit på bl. annat Flurr och hallresultatet här.

Idag blir det därför bilder från Mary Poppins. Jag är fortfarande väääääldigt sugen på att logga in på Ticnet för att se om platsen på 4:e rad på parkett finns kvar. Skulle gärna se aktörerna på närmre håll och nästan känna värmen från scenen när de flänger omkring där.

Kommer denna att sättas upp i Stockholm rekommenderar jag er varmt och mycket att gå och se den. Visst kostar den lite rent pengamässigt.. men upplevelsen kan man inte sätta något pris på. Som sagt.. bland det bästa jag sett och jag skulle gärna lägga ut för den igen.  :  )
















http://www.opera.se/item.aspx?id=5406

Nu ska jag öva vidare på de övningsuppgifter det finns alldeles för många av i skolboken. Hoppas ni fått en fin början på denna vecka. Just det.. glömde nästan bort.. denna vecka fyller styvpappa K.. min äldre syster H och min yngre syster M år. Tillsammans fyller de 128 år. Fördela det på tre ( en far med två egna och två styvbarn + tre bonusbarn, en äldre syster med två egna och tre styvbarn, och så min yngre syster som just fått två tvillingpojkar ) så kanske ni får fram ungefärliga åldrar på dessa kalasbarn.

På återhörande snart igen.  // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0