En dag närmre midsommar

Måndag..

När jag vaknade upp idag låg dimman lågt över kullen och husen här omkring. Den gav bilden på näthinnan en nästan spöklik känsla. Passar mitt mood idag och jag hoppas nu på att dimman tjockar till sig så att jag kan försvinna in i den för ett tag.

Pausar från konteringar (Redovisning) jag just nu förstår 69,8% av. Efter varje övning visar programmet om man har rätt eller fel.. och gör då detta i antal % rätt. Jag kliver upp över 80 titt som tätt och sen kommer en sån där luring som gör att jag tappar poäng och faller handlöst ner i dyn igen. Upp och ner.. ner och upp. Lite stressigt då tentan är i övermorgon och jag har fortfarande inte lärt mig älska och förstå detta ämne. Men det kommer nog med tiden.. hoppas jag.  :  )













Måste kasta i mig en smörgås nu då frukosten tydligen redan försvunnit upp i rök. Konstigt vilken förbränningskapacitet jag uppenbarligen innehar.. då jag efter ett par timmar skriker efter föda igen. Mysko..

Hoppas ni får en bra start på denna vecka numero doce.  // Kram Christine

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar och förstår inte redovisning och beskattning, konteringar och annat dravel och kommer aldrig göra det heller! Blä för det ämnet! Lycka till med pluggandet och provet. :D

2009-03-16 @ 12:40:06
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0