Helgen i bilder

Fredag.. (skola och shopping)

Gick till skolan i vanlig ordning och hade Lönehantering på både fm/em. På vägen hem åkte jag till den lilla sportaffären i Sävedalen (då jag börjat springa igen)  där jag hittade ett par toksköna löparbyxor som är lite fodrade på insidan. Bra att stödja de mindre företagen när man kan tycker jag. Joggarbyxorna var MYCKET behagliga då jag är frussen av mig och det ännu inte blivit någon direkt värme att ränna omkring i. På kvällen blev det sen smarrig mat och Let´s Dance i bakgrunden medan vi fixade och grejade här hemma.

Lördag.. (frukost)



Smörgåstips: 2 skivor Pågens osötad Kornelle, 2 kokta ägg, majonäs, kaviar och Ruccola.
Bred ett tunt lager majonäs på båda brödskivorna. Dela äggen med en äggskivare och lägg ut jämnt på båda brödbitarna. Ovan detta applicerar ni så mycket kaviar ni själva behagar och avslutar sedan med ett gäng krispiga Ruccolablad. Mumsfillibabba!!





Lördag.. (promenad i solen med T)













Lördag.. (Fira Vilgots 13-års dag)





Söndag.. (kalas för S 1 år och H 4 år)











Söndag.. (kväll och undrar vart helgen tagit vägen)

I skrivandet stund bankar S med hammaren och jag skriver ikapp mig i mitt Bloggande. Snart kommer kidsen hem från kvällens fridykning. Vi kommer äta upp det som blev över av tårtan så snart de landat och därefter är det marsch i säng för de minsta och röja upp för mig och S inför den kommande barnfria veckan.

Jag funderar som sagt på att åka hem till Stockholm några dagar innan påsk. Åker jag upp blir det den 4/4 och sedan säderut igen den 8/4. Över själva påskhelgen hoppas jag komma iväg en dag eller två till Köpenhamn med S. Det skulle vara trevligt att återse den staden igen.. och dessutom på våren.  :  )

Hoppas att ni haft en fin helg. Många kramar // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0