Måndag igen

Söndag & Måndag..

 

 

Nu har helgen försvunnit bakom ryggen och framför mig ligger nu en vecka av plugg.. plugg och mera plugg. Jag har en tenta i nästa vecka.. en i veckan därpå.. en till efter det och så rullar det på framöver. Däremellan kläms det in läxor som blir mer invecklade för var dag som går. Grupparbeten och uppsatser och annat skoj som gräddan på moset. Aaahhh.. jag trivs verkligen att vara tillbaka i skolbänken.  :  )

 

De små trollen ska nu vara hos deras mor för två veckor framåt och S sitter i skrivandet stund på tåget upp till Stockholm för att hålla kurs i datorernas underbara men ibland svårförståerliga värld. Hemma med alla källarspöken finns Flurr och jag.

 

Nedan finns bilder från i somras då vi var en vecka i Småland. En av dagarna åkte vi till en Guldgruva där det vaskades och höll på. Några av oss fick riktigt fina klimpar medan jag fick mest grus i min ägo.  :  ) Efter vaskandet hann vi med lite geocaching och smultronplock innan vi for tillbaka till stugan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoppas ni haft en fin helg. // Kram Christine

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0