trött trött trött

Tisdag..

Idag har jag suttit med Redovisningsboken i knät heeela dagen.. utan Metrotidning och utan TV-dosan för pauser då och då. Konstant stirrande ner i boken och så skriva om det på datorn. Fy faaan vad jag är trött i hjärnan nu.. jag somnar nog innan jag hunnit få på mig min pyjamas ikväll. Urk.. men imorn framåt 12 borde jag vara klar med tentan och kan åka hem och lägga mig på gräset och slappa en stund.

Om det nu inte vimlar av mördarsniglar i gräsmattan förstås för jag tror Flurr åt upp en igår.. eller en kattlort möjligtvis. På natten serverade han detta hemska på sovrumsmatta nedanför min sida av sängen. Nice.. och det formligen stank om Vad det nu var som kom upp. Stackars Flurr som haft det i sig för det var bland det värsta jag känt lukten från.

Nu ska jag borsta tanden.. ta ut Flurr för sista gången för kvällen och sedan hoppa i säng. Ska upp lite tidigare imorn tänkte jag så jag hinner titta igenom anteckningarna igen innan jag kör mot skolan och provskrivningen. Håll gärna tummarna för mig mellan 8:30 - 12:00.. det lär jag behöva.  :  )

Hoppas ni haft en fin tisdag. Solen lyste skönt på mig och Flurr ett tag mitt på dan.. men sen kom molnen och lite regnskurar. Hoppas det blir fint till helgen för då vill jag vara ute så mycket jag bara kan.. när jag inte sitter och pluggar inför tentan på torsdag i nästa vecka i Företagsekonomi. Sista testet för terminen.. Jiipppiiieeee..!   :  ) :  )  :  )



Massa såna här kan jag behöva inför provskrivningarna och så några stycken i plånboken förstås..


Natti natt.. dröm sött och vakna torrt.  /  Kram Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0