Bra start på veckan

Söndag och Måndag..

Söndan blev en riktigt slödag mot den fullbokade dag jag annars hade planerat in. Tror den arga tanten på lördan drog ner min puls och jag hamnade istället i en djup granskan av hur folk på Moder Jord egentligen beter sig och är.

På kvällen gick jag och A-M på bio och såg 2012.. rekommenderas varmaste varmt. Som en actionfilm var den suverän och det kändes som man satt i en Berg- och Dalbana. Kittlande spänning och effekter serverades direkt från start och ända fram till slutet 2,5 timme senare. Vi satt som på nålar hela tiden och njöt varvat med bet på våra naglar.

Se den som sagt.. om ni gillar action och bra effekter på filmduken.  : )



Kameragillande V vid matbordet..


M ser ut att ha fastnat i sina tankar..
 

S-ön.. fotot taget från R-ön..


Gammalgäddan lurar i vassen.. Jag med andra ord..


Här skulle jag gärna bo.. S-ön och fina hus i solen..


Lillsyrrans häst W till vänster av de två..


Hästen W håller sig på vänster sida även här..


W med pigga öron i bakgrunden..


W masar sig framåt i svansen på den andra..


Mamma hälsar på W vid hennes hage..


Vinden fångar tag i Ws man.. vackert..


Måndan jobbade jag morgonpasset och hämtade sen upp P utanför han och hans sambos hem. Vi åkte bort till IKEA i Kungens Kurva och fyndade ljus och julblommor innan vi satte oss på Waynes Coffee inne på MIO i Heron City.

Fika-åt-lätt där innan jag körde hem honom och fortsatte sedan hem till mig.

Nu har klockan konstigt nog hunnit bli alldeles för mycket då jag ska upp tidigt imorn igen. Hur kan tiden gå så fort kan jag undra..???

Därför.. marsch i säng för imorn blir det tidigt jobb och sen ska jag ut på en inköpsrunda igen. Blir en tur till Solna Centrum efter jobbet för de saker jag imorn ska plocka med mig hem.

Efter det jag ska köpa inför kalasen i helgen ska jag börja plocka in överblivna slantar på sparkontot igen. Har saknat att se dom växa där så det ska bli mitt nyårslöfte.. samla en bra slant varje månad så jag sen har om/när jag kommer in på en utbildning med start i januari 2011.  : )

Bra att ligga lite före både vad gäller ekonomi.. planering och drömmar.  : )

Sov gott på er och hoppas ni får en fin fortsättning på veckan. Glöm inte att begrava dåliga nyheter där de hör hemma.. och se till att njuta av de goda.. länge och väl. : )

Kram och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0