Ny stjärna funnen idag.. igen

Torsdag..

Imorse stiftade jag en ny trevlig bekantskap med en ung kille.. Anton Björkenvall. Himla go platta om man tycker om musik åt countryhållet. Nu är det kanske inte Vilda-Västern-stuk helt och hållet.. men svänget och gunget påminner om det hur som helst. 

Det jag hittade på YouTube var typ den låt som hade minst stjärnglans över sig.. men helt ok ändå. Resten av skivan om 11 spår är great. Man kan knappt höra att han är svensk heller. Duktigt jobbat Anton.  : )




Anton Björkenvall - Love Will Always Get Us Down

http://www.youtube.com/watch?v=948G6Y0wwnw


Inväntar just nu min vän K och hennes lille son A. Jag fick meddelandet att de ska komma och hälsa på mig på jobbet nu på f.m.. ska bli väldans skoj att se henne.. ja eller dom båda igen. : )

Hoppas ni får en göttans skoj torsdag med det ni hittar på.. på jobet.. i skolan.. på kvällen.





Nu när FOTO-mässan bara ligger en dag bort.. jag ska dock gå på lördag med S och S till sällskap.. så kände jag mig sugen att lägga upp en annorlunda och faktiskt en ganska så vacker bild.. eller foto.. av ett ögonblick fångat på bild.

Ljuset.. känslan den vill förmedla gör mig faktiskt glad. En dag kommer jag att hamna där igen.. i detta ompyssliga ögonblick omgärdat av värme.. men jag har inte bråttom utan det får ta den tid det tar.  : )


Kram och massa sånt // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0