Testar nya Hybridkameran

Måndag..


Hej alla goa människor.

Idag jobbade jag 10-19 och då vädret var grått och trist här i stan.. blev försäljningen därefter. Ingen katastrof men inget jubel heller.

När jag kom hem knäppte jag på kameran och gick runt i lägenheten för att se vad jag kunde fånga i objektivet trots att mörkret för länge sedan lagt sig.

Nedan kan ni se hur delar av mitt hem numera ser ut.  :  )
















Nu ska jag lämna bloggen och datorn för idag. Ska innan jag lägger mig ögna igenom dagens METRO och CITY jag plockade på mig på min väg till jobbet. Skönt att ha nära hem efter en lång dag av mörker och stiltje. Några få minuters gång.. sedan öppnas dörren till min lugna oas.  : )

Hoppas ni fått en trevlig start på denna vecka.  // Kram Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0