Bordmania

Torsdag..

22:05

Jiiippppiiiii..!!
Jag har fått en inbjudan till jobbintervju på måndag på det jobb jag är mest nyfiken på. Klockan 14:30 får ni gärna hålla tummarna för mig.  : )

* * *

Många tankar har flutit under bron denna dag. Endel av saknad.. en del av längtan.. lite glädje och lite sorg. En rätt blandad dag m.a.o rent känslomässigt.  : )

Jag har nu lagt inköp av ett begagnat bord på hyllan då den idén inte ger någonting. Så.. jag har nu efter att ha kikat i plånboken kommit fram till att det nog får bli ett "billigare" bord från IKEA tillsvidare. Och när jag får mer pling i kassan kan jag köpa mig ett bord jag VERKLIGEN vill ha.


IKEA 399 kr (70 diameter H50)     IKEA 199 kr (H90xB55xH45)


IKEA 599 kr (L78xB78xH38)              


Hittade idag ett ruskans snyggt bord på Indori.. en inredningsaffär i Kungens Kurva (finns också i Sickla). I ett nybyggt komplex med endast inredning fanns olika butiker samlade under samma tak. Smart.. så sparar man på stegen.  : )

Där såg jag bordet strax innanför butikens entre. Vad är det med möbler som står placerade innanför ingången egentligen? Jag hittade ju min soffa på samma sätt hos Nordik.  : )

Jag hittar tyvärr ingen bild på detta bord på nätet så därför blir det svårt att visa er hur det ser ut. Prislappen är dock inte lika söt utan det går på hela 2 900 kr.. vilket är för mycket för mig att betala just nu. Men det var ett runt svart bord med kromade hjul under. 78 cm i diameter och om ni tänker er en vägg runt hela altet mellan övre skivan och den undre. Sen var det stora utsågade hål i kvadratisk form med rundade hörn.. så man kan lägga in saker på den undre hyllan från fyra håll. Kanske svårt att veta hur det ser ut av den beskrivningen.. men snyggt var det i.a.f.  :  )

Bord.. bord.. bord.. snart får det ta mig tusan räcka med dettta bordvansinne.  : )

Nu ska jag göra mig något att äta. Magen kurrar.. förmodligen för att den är sur på mig som bara ätit en kanelbulle och en kopp kaffe till på tidiga eftermiddagen. Så nu blir det en snabb skål nudlar med massa grönsaker till.

Hoppas ni haft en fin dag och får en lika god natt. Tyck gärna till om borden ovan och tänkt er då att soffan jag har är mörk grå nästan mot det matt svarta. Kram så länge. // Christine


        


Kommentarer
Postat av: merta ; ))<3333

valpar23722346.htm?ca=15&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/goteborg/Rottweilervalpar23722346.htm?ca=15&w=1



du måste kolla in den länken! den är hur sööt som helst!! :D(L)

2009-10-02 @ 19:56:13
Postat av: Christine

Hej Merta. : )

Ja den är farligt söt. Bäst akta sig så du inte trillar dit på en sån. : )

Kram och puss // Christine

2009-10-03 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0