Helg igen

Fredag..

Jag måste skaffa mig en kamera.. och det snarast möjligt.. för det kliar i fingrarna sedan ett par månader tillbaka och det lär inte sluta förrän jag fått pressa ner avtryckarknappen på en minnesmaskin igen. :  )

Nedan är bilder tagna av mig.. eller S.. ni förstår nog vilka som är vad.. jag kan ju inte gärna plåta mig själv. :  )

Fotografi nr 1.. 2.. 3.. 4.. 5.. 9.. 10.. 11.. 12.. är tagna ute på Marstrand. Faktiskt en av de bästa dagar jag upplevt i mitt hittills levda liv. Foto nr 6 är från Fårö och 7:an och 8:an är tagna i Allingsås.. alla är från i år förstås.  :  )




 




Nu ska jag se vad jag ska göra av återstoden av denna dag. Nu är det ju kolsvart ute så kanske skulle jag:

Gå och lägga mig för natten
Våttorka golven
Räkna blad på mina krukväxter
Se efter hur många ränder det finns på mitt överkast
Försöka se vad folket i huset bredvid ser på för tv-kanaler
Anteckna antal bilar.. märken.. årsmodell på de som passerar förbi på gatan nedanför
Busringa till folk jag finner numret till på Eniro
Lägga ner gåtor nedklottrade på pappersbitar i grannarnas brevinkast
Ligga på soffan och ha det gott.. med filt ovanpå.. en kopp gott kaffe på bordet framför.. knapra på en eller två havrekakor och zappa runt på tv:n..?

Det blir nog det sista alternativet ikväll.  : )

Hoppas ni haft en fin vecka och kan nu lägga bort era jobbprylar och bara ha en riktigt skön och avkopplad helg med era nära och kära. Jag ska träffa goda vänner i helgen så jag får det nog finfint de två närmsta dagarna.  : )

* * *

20:21

BONUS-skratt på kvällen..  Svenska Hollywoodfruar i Sverige.. MÅSTE SES..! : )

http://www.youtube.com/watch?v=LrBeBYQTSfo&feature=player_embedded


Kram på er så hörs vi snart igen.  // Christine


Kommentarer
Postat av: Elvira

Ååååååååååhh vad jag saknar dig... Världens coolaste brud är du<3

2009-10-16 @ 21:10:46
Postat av: Christine

Ha ha.. cool..? jag..? Snäll du är. : )

Saknar dig meeee.. ♥♥♥

2009-10-17 @ 08:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0