Bra start på veckan

Måndag..

Idag var jag då på jobbintervju på jobbet jag hoppades på. Hoppas gör jag fortfarande för det verkar vara ett hel kul jobb.

Männen jag träffade.. T och K.. var himla trevliga och lättskrattade. Vi satt och prata om ditten och datten så helt plötsligt hade en hel timme snabbt försvunnit. Jag tror att de gillade vad de såg.. menar vad jag hade att erbjuda dom i deras nystartade verksamhet. De ska återkomma med besked senast onsdag. Får jag jobbet börjar jag kanske redan på måndag.

Jag hade ju på känn någonstans att en trevlig medelålders man som tidigare ägde Megastore i Sundbyberg hade något med detta att göra. Nu var det inte han som var med på intervjun. Men dessa män känner denna man jag då känner till.. vilket var ett himla plus då de jublade brett med munnarna om att jag då visste vem denne T var. Han kommer ha ett finger med i denna verksamhet och kanske t.o.m komma dit och spela då han är musiker.

Vad är det då för jobb jag eventuellt kommer börja på då. Jag kommer stå i cafédelen och servera kunderna det de vill ha. Bakom min rygg på andra sidan väggen finns musikdelen där det kommer finnas en DJ/musikkunnig försäljare som då ansvarar för själva skivavdelningen. På cafédelen finns en liten scen där det kommer hända saker av olika karaktär. Det kommer vara lite av Sopp-teater och även mindre spelningar av diverse artister.. men mestadels café där folk är välkomna att ånjuta en riktigt god latte tillgjord med kärlek.  : )

Då både T som jag träffade idag.. och även T som jag tidigare känner från Megastore.. känner folk inom musikbranchen kan ju detta jobb innebära hur roliga evanemang som helst. Så jag håller tummarna för att de kommer välja rätt medarbetare.. nämligen mig.  : )

Nu började just Hollywood Fruar.. eller vad det nu heter. Ganska kul att se på dessa fruntimmer och se vad de hittat på sen sist.  : )

Hoppas ni fått en bra start på veckan. Orkar ni.. får ni gärna fortsätta hålla tummarna tills de meddelat vem de vill ha.  : )

Kram och på återhörande  // Christine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0