Flurr.. alltid i mitt hjärta

Lördag 2..

Flurr har lämnat ett stort.. väldigt stort tomrum efter sig. Han var älskad.. varenda litet hårstrå älskade jag och saknar honom något fruktansvärt. Lite extra en kväll som denna.

Jag hoppas att han har det bra där han nu befinner sig. Hoppas han känner att jag tänker på honom.. varje dag.. varje timme.. varje minut. Han kommer alltid vara Flurr för mig. Ingen annan hund eller djur kommer någonsin kunna ersätta hans plats i hjärtat mitt.






Flurr
Han fångade mig första gången vi sågs
Jag såg hans inre och visste att han var den rätte för mig
Han har bjudit på många skratt.. promenader och fina minnen
Han var min från åtta veckor och ända fram till slutet.. knappt sjutton år
De som fått nöjet att lära känna honom fann en vän.. en hund så söt och go
Han var mitt allt.. och jag saknar honom ännu mer

Tack för att jag fick ha dig i mitt liv
Du har betytt så oerhört mycket för mig
Du fanns där oavsett vad som hände runt omkring oss
Alltid glad när jag kom hem
Snäll och tyst när jag var borta
En underbar hund.. en underbar familjemedlem

Jag kommer alltid att älska dig min Flurr

// Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0