Drömmar

Måndag..

Jag ser fram mot:

Att åka ut till ön om två veckor igen
Att förhoppnings snart fått ett jobb
En fin och färgstark höst i stan
Att få allt klart här hemma
Att lilla T kommer upp och hälsar på vecka 44
Allt vi kommer hitta på då när hon är här uppe

Julpyssel och doften av nybakade lussebullar
Att lägga julklappar under granen
Att köpa ny bil när den dagen kommer
Att en dag flytta till större boende
Att börja med klättringen igen
Att hitta ett bra stall där jag kan lära mig igen i lugn takt



Marstrand i somras..


Att åka till Gotland igen
Att sätta mig i tandläkarstolen igen
Att göra snöänglar i renaste snö
Att klä midsommarstången med björkkvistar
Att visa tvillingarna hur Små grodorna går till
Att ta cykelturer med äldsta syrrans töser

Att samla på mig pengar till en ny hund
Att ge mig ut och resa.. se världen med egna ögon
Att utforska mitt intresse för foto, färg och form
Att lägga på mig några kilon
Att ta en språkkurs eller fler
Att lära mig matematikens mysterier
Att knyta ihop säcken och spara det bästa i den.. göra mig av med det andra


Lite om mina drömmar och mål. // Kram Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0