Galen fredag

Fredag..


Då det idag är för de flesta människor arbetsveckans sista dag.. bjussar jag på en hysteriskt rolig länk jag just fick av min vän P.  : )



Mina goa småsystrar och gudsöner.
M med tvillingen V i famnen.. minstingen C håller ett stadigt grepp om M.


Worst Shopping Run Ever
http://www.break.com/index/drunkest-guy-ever-goes-for-more-beer.html

Jag skratta så jag grät och grannarna trodde nog jag hade värsta festen här hemma.  : )

Själv ska jag jobba imorn lördag och även söndag. Jag hoppas på sol trots gnetandet för efter att jag jobbat klart kommer jag springa direkt ut till friheten och den friska vårluften och hitta på trevliga saker att göra.  : )

Jag ser fram mot tisdag.. då är jag ledig.. ska köra hem till min biopappa.. mecka med bilen och sätta dit den nya ljuslyktan där den nu något trasiga sitter. Bäst passa på att lära mig det mesta om bilar och hur de fungerar.. menar så länge farsgubben har minnet i behåll.  : )

Jag har ju lagt ut min cykel till försäljning på Blocket och har haft hittills fyra personer som kontaktat mig och sagt sig vara intresserade. Nu kan ju folk säga det till 50 personer utan att egentligen vara klara med vad de letar efter. Så.. jag berättade på jobbet om min annons om någon var i köpartagen.. visade bilden på hojjen för min nyfikne chef.. som har ett barnbarn han nu ska fråga om hon vill ha den.

Jag hoppas någon.. vem det nu blir.. slår till så jag får loss några slantar att lägga på en kärringcykel istället. Men visst blir det tråkigt när den försvinner.. för jag gillar den verkligen.. och den är hur fin som helst.. en riktig pärla.  : )

Hoppas ni får en kanonhelg med det ni hittar på.

// Kram på er alla.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0