Bra start på denna vecka.. numero 35

Måndag..


Idag var det jobb 10 - 19.. en rätt lugn dag även om det var rätt mycket att göra ändå.  :  )

Dagen försökte jag få att passera så snabbt det bara gick.. för längtan efter morgondagen gör att jag gärna skulle blunda för en stund.. och vips var det tisdag morgon och jag får träffa M igen.  : )

Imorn ska jag köra upp till Uppsala.. eller mellan Alunda och Almunge närmare bestämt. Där ska jag få se hur Ms föräldrar bor på deras gård.. träffa deras två stora svarta hundar.. klappa fåren de har.. grisarna.. kossorna.. katterna och se hönorna pickar i sig av den mat de serveras.  : )

Jag fick frågan idag om jag kört traktor någon gång.. nope.. kan i.o.f.s ha suttit bredvid när någon annan kört.. det kan ju ha hänt under mina unga år när vi var uppe i Gåltjärn om somrarna.. kommer inte riktigt ihåg så långt bak i tiden.. så nej får väl svaret bli.. tills imorgon då.  : )





Jag ska nämligen få köra någon av traktorerna ut på pappans åkrar.. jag fick välja mellan en blå eller en röd.. jag fråga vilken som var störst.. den röda blev svaret och den får det bli.  : )

Sen ska vi till en affär där de säljer märkesgrejjor till lågt pris.. lite som en Outlet eller som Ullared kanske t.o.m.. berättar exakt hur den är sen när jag varit dit och sett det med egna ögon. : ) 

En fika eller två lär vi också hinna med.. det ska bli så himla kul att fara dit upp.. och himla kul att få träffa hans familj.. vännerna kommer jag få träffa på fredag då vi blivit inbjudna till att äta kräftor med dom.. spännande.. det går väldans fort detta här.. men då det känns naturligt och tokigt bra.. är det väl bara att följa med i det som sker.  : )

Hoppas ni fått en bra start på denna vecka.. och att vi får lite bättre väder här framöver. Enligt Väderkanalen.se ska det bli 20 grader och knallsol på måndag i nästa vecka.. inte fel det inte.  : )

Sov så gott på er och kramar till er alla.

// Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0