Hmmm.. ja vad kan jag säga : )

Fredag..


Så här dagen efter en mycket lyckad ledig dag på stan.. känner jag mig just nu väldigt trött i ögonen.. men lycklig som faen.  : )

På jobbet var det rätt lugnt och jag stängde butiken vid 20. Lite ofokuserad.. lite trött.. men en skön känsla har intagit kroppen min. Sensommarvädret gör inte värre till.. de här senaste dagarna har varit härliga och jag hoppas på fler såna.. många fler dagar av hur gårdagen blev.  : )



Vid af Chappman försökte jag samla på mig fler fräknar.. innan solen försvinner helt..



Sol.. gott kaffe och trevligt sällskap är det enda jag behöver..  : )



Ett flygplan passerade ovan och flög rätt exakt parallellt med hur mastens liggande störar är..


Nu ska jag äta och sen bara softa för en stund.. innan det är dags att krypa ner under täcket. Imorn blir det jobb 10-17.. sen ska jag antingen träffa min vän H som bor här i Sumpan hon med med sin familj.. eller så blir det tvättstugan så jag har rena kläder att välja på inför söndagens Skärgårdsbåtsdagsutflykt.. den ser jag fram emot med stor iver och brett leende.  : ) 

Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på. Tänker på er alla.

// Kram Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0