Turquoise wallpaper

Fredag..


Idag gick det rätt fort att få jobbdagen att passera bakom min rygg.. kände mig både superglad men också en aning märklig till mods.

Annars flöt arbetsuppgifterna som dök upp på i bra lunk.. lagom många kunder.. jag lyckades hjälpa bossen med att lösa några grejjor som strulat till sig.. så det blev en rätt ok dag med andra ord.

Nu sitter jag hemma i soffan.. har just ätit Biff med chilli paprika bambuskott och champinjoner till middag.. från min favvo-Kines borta på Järnvägsgatan korsning Ursviksvägen.. den andra halvan av den gigantiska portion de skickar med mig blir till matlåda imorn då jag ska jobba då igen.





Efter jobbet imorn ska jag möta upp M igen.. vi ska laga middag och sen får vädret styra vad vi hittar på efter det.  : )

På söndag är det jobb igen och efter det blir det förmodligen en fortsättning på morgondagens matlagande. När man lagar mat ihop med någon.. blir det av någon anledning lite roligare att fixa och dona.  : )

Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på.. hoppas vi får finväder.. riktgt fina höstdagar med sol och himmel så blå.

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0