Skönt med helg.. ryggen värker dock

Onsdag till Fredag..


Jobb.. jobb.. jobb.. och stor längtan till söndag då jag ska ta skutt ut ut i friheten.. jag längtar så jag tror jag smäller av.. jag är oerhört peppad inför detta nu.. så hoppas hoppas hoppas nu bara vädret håller i sig.  : )

Onsdan jobbade jag sent.. trycket i butiken är en helt annan sak än veckan innan. Antal kunder har ökat med ca 300%.. och har vi kanske 100 kunder en lugn dag.. så fattar ni ju hur slut man sen är på kvällen när man kommit hem och vilar benen på soffkanten.  : )





Idag fredag var det minst lika mycket att göra.. men saker fungerade så allt hölls flytande och bra.

Nu ska jag äta och sedan bara slappa. Har ont i ryggen efter allt kånkande och stående utan möjlighet att vila benen mer än på lunchen. Hoppas värken går över helt till söndag.. annars lär jag göra mitt första hopp med Ipren i kroppen.. vore trist om detta skulle göra en lite slapp i skann.. för jag vill vara hur vaken som helst då.. ta in alla intryck.. känna allt.. lyssna hur vinden och molnen svischar förbi mig på min väg ned mot marken igen.

Jag är så attans P.E.P.P.A.D nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Imorn på lördan ska jag ut till ön och hälsa på mamma.. R.. lillsyrran.. hennes sambo.. tvillingarna.. storsyrran och hennes kille. Om vädret blir som idag kommer det nog bli en fin dag med en del av min numera stora familj.  : )

// Kramar till de snälla.. de osnälla drar jag i örat..  Christine

Kommentarer
Postat av: Elvira

Så himla ball är du, snyggo !

2010-08-07 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0