Julmiddag och upp till M

Lördag..


Näsan rinner fortfarande men annars börjar kropp och knopp klarna upp.  : )

Ska snart in i duschen och göra mig i ordning.. sen åka in till stan och gå på den Julmiddag jag ska på med jobbet. Efter middan kör jag upp till M på gården.. hoppas vädret blir ok imorn för då ska vi ut på en skotertur.. ska bli spännande.  : )   





Bilden ovan är tagen i Gamla stan med blicken upp mot Södermalm. Jag var där med min vän P i höstas och fastnade med objektivet för kontrasterna mellan den skuggiga gränden och det soliga öppna bortanför.  : )

Nu ska jag se om nästäppan får sig en smäll av den långa varma dusch jag nu ska ta. Hoppas ni får hålla er frika från diverse förkylningar och influenser. Och ni som redan smittats skickar jag massor av Krya-på-er-kramar. 

M.. jag lovar köra försiktigt när jag sen ska uppåt mot dig.. saknar och längtar efter dig så jag blir prillig. Jag hoppas verkligen din önskan blir av.. kanske inte imorgon men senast till sommaren utan tvekan.  ♥ ♥ ♥


// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0