Längtar till våren

Söndag..


Idag jobbade jag 10-17.. och det blev den segaste dag jag haft på mycket länge.  : )

Alla människor är ju ute och jagar klappar att ge bort om fem dagar.. så inte hinner de komma in till oss och ge klirr i kassan åt Bossen.  : )




Efter jobbet körde jag hem.. gjorde mig lite att äta.. sprang ner till tvättstugan vid sju och sitter nu i soffan med M i luren.

Imorn är det jobb igen.. 10-19.. sen kör jag upp till M.. spenderar min lediga tisdag med honom och hans föräldrar. Vi ska in till Uppsala en svänga och köpa klappar och annat. Sen hoppas jag hinna med en skotertur och måla vardagsrumstaket en sista gång. Ms mor har ju målat de två första gångerna så då kan ju jag hjälpa till med det sista.  : )

Nu ska jag avrunda här och värma på koppen med te som nu är kallt. Sen är det sova som gäller och imorn förhoppningsvis vakna utan en hals som krånglar och pigga ögon och en kropp som bara vill upp.. upp.. upp.  : )

// Kram och god natt.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0