Efterlysning

Söndag kväll..


Jag köpte i mitten av oktober denna Jelly Wax från Wella i den lilla Jourlivsbutiken som finns på min gata. Den är kanon.. och mitt problem är nu att jag inte kan hitta den någon annanstans. 

Jourbutiken har slut på den efter att jag köpte den sista och de kommer förmodligen inte få in den igen. De drar ner på "lyxvaror" för de konkureras ut av de större affärerna.. som t.e.x. ICA MAXI.

 

Förpackningen är på 50 ml och kostade ca 40 - 50 kr.
Wella.. Trend.. Jelly Wax.. Special effects.. Flexible hold.. Extra shine effects.

OM.. någon skulle se denna Gel i någon mataffär.. frisörställe.. Rusta.. what ever.. pliiiiiis säg till mig då för detta är en superduper-produkt jag gärna får tag på igen.  : )

Tack på förhand // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0