Trött efter gårdagen Bonk och dagens jobb

Måndag..



Idag var det jobb igen och mer jobb lär det bli.  : )

Första dagen av sex denna vecka. Ska hem till min biopappa på torsdag då jag är ledig då. Jag ska visa upp min bilskada och se vad han har att säga om det. Jag har nu gjort en skadeanmälan hos If så detta kommer ur världen så snabbt som möjligt. Bara det är klart kommer jag sedan se hur jag billigast ska lösa min bils kommande reparationer. Bara det blir gjort innan besiktningen i maj men annars är det ju ingen panik än så länge.





I skrivandets stund känner jag mig trött i ögonen.. troligtvis efter gårdagens besvär och dagens höga fart på jobbet. Ska nog borsta tänderna och lägga mig.. för sovtimmar har jag inte överdrivet många av per natt.  : )

Hoppas ni fått en bra start på denna vecka.. numero 6.

Kör försiktigt och lita aldrig helt på vare sig väglag eller andra bilförare. Olyckor kan hända.. vare sig man vill eller ej.. vare sig man kör försiktigt eller som en biltjuv.. skadorna kan bli små eller stora.. men känns i både plånbok och känslan gör det oavsett.

Var rädda om er och må så gott.

// Kramar Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0