Första dagen av år 2010

Fredag..

Idag är första dagen av detta år.. första dagen av återstoden av detta nya som nu ligger som ett olagt pussel. Bitarna ligger ännu i hög.. väntar på att jag ska plocka upp den första och placera den intill nästa så de gängas samman och växer sig större för varje bit som läggs på rätt plats i rätt ordning.  : )





Bilden ovan är tagen förra året då rimfrosten lagt sig på träd och tak. Saknar skogen och miljön där.. kommer att minnas den tidens gulddagar med ett stort brett leende.  : )

Ska snart iväg till min biopappa och dricka lite kaffe. 

Hoppas ni fick ett fint avslut igår och en trevlig start på detta år. Solen skiner för tillfället och lyser upp den vita snö som ännu finns kvar runt omkring. Ska kanske ut till ön en sväng i helgen.. men det beror på hur mitt skruttknä mår.. därför tar jag dagen som den kommer fram tills jag träffar Doktor Nål förhoppningsvis i början på nästa vecka.  : )

 Jag ska nog rota fram min skrivare i källaren och skriva ut det jag hittills har tänkt och tyckt till om här. Sen får jag se om det blir någon fortsättning på detta vaneframkallande otyg. Det känns som jag nu är rätt färdig med detta och behöver lägga fokus på annat istället.  : )

Kram så länge  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0