Ska snart prova mina vingar från 4 000 meters höjd

Tisdag..


Jiihaaa.. nu ska jag kontakta Västerås Fallskärmsklubb för ett hopp senast 1/10 i år.  : )

Jag hade ju min plan om att ta skuttet ut genom den öppna flygplansdörren ovan Gotland nästa sommar med hjälp av Gotlands Fallskärmsklubb.. men nu har jag tänkt om och ska imorn kontakta Västerås istället för detta lilla nöje.

Min idé är att ta det om det nästnästa helg.. om elva dagar menar jag. Jag jobbar nämligen denna helg och är fri och ledig helgen därpå för att prova mina vingar i det blå.  : )

Det ska bli så jäklars kul.. så attans spännande.. men visst lite pirrigt också.. men mest spännande skojigt. När jag pratade med min mor sa hon bara -Aldrig i livet.. 4 000 meter.. är du galen.. nä det får du inte göra för mig! Hennes käreste hörde vad vi pratade om och sa -Man lever ju bara en gång så varför inte. Jag frågade om han var på vilket han var.. i alla fall på andra sidan telefonlinjen ikväll.

Jag ska övertala honom så han inte ändrar sig med att följa med på detta äventyr.. tror det blir en otrolig kick som intar kroppen efteråt.. klarar man detta klarar man ta mig tusan vad som helst. Och som R sa.. "man lever ju bara en gång".  : )





http://fallskarmscenter.se/


Snart är det dags att sova för denna kväll. Imorn ska jag efter jobbet möta upp min gamle vän S.. vi ska se Trollkarlens Lärling.. premiärdag och allt. Jag gillar ju herr Cage.. och så ska den vara späckad med action.. så detta blir nog en underhållande och kul film att se.  : )

Borde väl äta något innan filmen.. får väl fråga S hur han har tänkt göra med den saken.. för äta bör man.. annars dör man.. äta gör man.. ändå dör man.. asch.. den var dålig.  : )

På torsdag är jag sedan ledig och ska köra ut till ön. Bjussa mamma och hennes R på Mojitos som de aldrig smakat förr.. och senare på kvällen göra middag åt dom. Stannar på ön över natten och kör sedan direkt till jobbet på fredag fm. Jobbar 11 - 20 den dagen så då gör inte den lite extra långa bilvägen någonting.  : )

Nä.. nu ska jag titta klart på So You Think You Can Dance som kommit halvvägs in i programmet. Hoppas ni haft en bra dag och fått en bra start på denna vecka.. numero 30.

// Kramar på er.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0