andra dagen av sju

Tisdag..


Tidningen metro hade en annons i gårdagens tidning om vädret och temperaturen i Stockholm för denna vecka. Man kan ju inte tro att det är sant.. och än mindre tro att man befinner sig i landet Lagom.  : )

Tisdag 27 grader och sol.. Onsdag 22 grader och sol.. Torsdag 21 grader och sol.. Fredag 28 grader och sol.. Lördag 20 grader och sol.. Söndag 21 grader och sol.. ja ni ser själva vilken kanonvecka det blir.. för de som inte jobbar menar jag.  : )



Nu måste jag snabbt piffa till mig innan jag ska styra Bettan mot ännu en arbetsdag i det internationella SKHLM.  : )

Ha en bra dag och bränn er inte i den heta starka solen.

// Kram på er.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0