Vickan + Danne = Sant

Fredag..


Idag var det jobb till sena långa kvällen.

Imorn jobbar jag.. det är ju helt jäklars galet.. I know.. när man istället skulle kunna sitta antingen bänkad framför TV:n eller vara inne i stan där det händer. Det är ju min ordinarie helg att jobba.. ville inte tjorva med helgbyte då det leder till dubbelhelg och sånt.. så bara bita ihop och sedan titta på reprisen över det stora efterlängtade som imorgon kommer ske.. Kronprinsessans Viktorias Bröllopsdag.  : )


Prinsessa för en dag.  : )


Snart är det väl dags att tänka på refrängen.. även om jag inte alls känner mig redo att dra på mig pyjamasen. Men ska jag orka le åt alla kunder som kommer in till oss imorn.. måste jag först få mina timmar av nattlig vila.. ladda batterierna.. och sen hoppa upp ur sängen med ett skutt.  : )

Jag och en kollega funderar på att köpa oss varsin prinsesskrona att ha på oss imorn. Kanske kommer de som ser oss skaka på huvet.. eller så ler de rart och tycker vi är vimsiga goa tjejer som drömmer om ett liv på Slottet.  : )

Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på. Ta nu vara på morgondagen som verkligen är inpyrd i kärlekens tecken. Krama om dina nära och kära när du träffar dom.. hör av er till de som bor på lite mer avstånd.. håll upp dörrar för de äldre.. och gå ner på knä och lyssna på de yngre.. vänlighet.. omtanke.. kärlek.. låt alla goda sidor hos er springa gatlopp ikapp med varandra.  : )

// Kram på er alla.. Christine ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0