En helg i kärlekens tecken

Lördag och Söndag..


Det har väl inte gått någon förbi.. att våran Viktoria fick sin Daniel idag. ♥ ♥ ♥




Jag jobbade denna festliga dag vilket kändes trist och alldeles förskräckligt onödigt. Men.. vi som jobbade beslutade snabbt att ha en av jobbdatorerna avsatt till att följa LIVE-sändningarna på.  : )



Mellan kunderna sprang vi så fort vi var lediga och följde det som hände på skärmen. Vi var uppkopplade från klockan 10 så vi såg det mesta som hände.. innan vigseln.. i kyrkan och under själva bröllopsakten.. under vagnkortegen.. och resten av denna underbara dag fylld av kärlek.. kärlek.. och ännu mer kärlek.  : )



Viktoria var strålande vacker.. och Daniel var stilig i sin frack.



Pussen alla väntat på.. de är ju så söta tillsammans.  : )




Ja.. att dessa två verkligen hyser känslor för varandra.. kan inte ha ungått någon. Man blir riktigt glad i själen av att se på dom.. att ha fått möjligheten att vara med om deras stora dag.. och detta får en att börja drömma sig bort till att själv få vara med om något liknande i framtiden.  : )

Idag på söndan åkte jag ut till ön. Tvillingarna hade ögoninflamation så de var lite rinniga i ögonen.. men annars var det full rulle på dom som det brukar vara. Berättade för mamma idag om mitt "behov" av att åka ut till ön och träffa killarna. De lär sig ju nya saker varje dag.. och då vill man förstås inte missa det.  : )

Sen är de ju så goa och charmiga.. vill visa mig saker de lärt sig sen sist.. vill att man ska hänga med dom där de upptäcker nya ting. Jag smälter som smör i solsken när de tar min hand eller kallar mig Tin.. då behövs inget mer i livet.  : )

Nu ska jag runda av och sedan är det dags att krama kudden. Imorn är det jobb igen och efter det ska jag och P ut och jogga igen. I Nackareservatet.. intill ena spårslingan.. finns ett naturgym man kan pressa de förslappade musklerna i. Det är stockar att lyfta.. dra.. pressa så man får någon ordning på skalet igen.  : )

Där finns en övning där man ska svinga sig från en pinne till en annan.. om ni tänker er en stege liggandes uppe på fyra pålar.. så man likt en liten schimpansunge gungar sig framåt i varannat handgrepp. Jobbigt som tusan om man är klen och har svaga händer.. men jag kom i alla fall halvvägs. Och imorn ska jag göra ett nytt försök och testa om jag kan komma ett pinnhål längre.  : )

Hoppas ni haft en kanonhelg med det ni hittat på. Imorn tar en ny vecka vid.. numero 25. Det innebär också att det nu är exakt tre veckor kvar tills lilla T och jag kör på färjan som ska ta oss över till vindarnas Ö.. Gotland.  : )

// Sovgott och kram.. Christine 

 

Kommentarer
Postat av: lilla T

Jag läängtar! ;) <3

2010-06-26 @ 23:52:26
Postat av: Christine

Samma här lilla T.. samma här. : )

2010-06-27 @ 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0